Üzlet a felhőben, avagy hogyan készítsük fel cégünket a digitális kor kihívásaira?

A digitalizáció szükségessége egy vállalkozás számára aligha vitatható az elmúlt év történéseinek tükrében. 

A vállalkozások számára professzionális megoldást jelenthet a Microsoft által létrehozott új felhőszolgáltatás, a Cloud Solution Provider modell, amely kifejezetten azokért a partnerekért jött létre, akik szeretnének részesülni az ágazat nyújtotta előnyökből. 

Mit is jelent ez? A felhőszolgáltatásra direkt vagy indirekt módon lehet előfizetni a szükségletekhez mérten. A direkt partneri előfizetésnél a cégek a végfelhasználók teljes kiszolgálásáért felelnek, közvetlen kapcsolatban állnak a Microsofttal és olyan fejlett infrastruktúrával kell rendelkezniük, ami képes kezelni az ügyféloldali folyamatokat, ahhoz, hogy megfeleljenek a számlázási és ügyféltámogatási igényeknek. Azonban az indirekt partnerek, a viszonteladók, nem közvetlenül a Microsofttal, hanem egy úgynevezett Indirekt Partnerrel, például a Kvazar.clouddal szerződik, így a viszonteladó a marketingre és az értékesítésre összpontosíthat. A Microsoft CSP előnyei sokrétűek, amit a nagyobb és a kisebb vállalatok is ki tudnak használni. 

ClubCentral